Navštivte také: Horké kameny
komerční sdělení
  • Titulní stránka
  • Krása a móda
  • Sex a vztahy
  • Zdraví a relax
  • Děti a rodina
  • Recepty
  • Horoskopy
  • Soutěže
  • Jak vařit při hubnutí?

    20.11.2014, Alice Jendelová

    Mnoho z nás je nespokojeno se svou váhou a touží shodit nějaké kilo. Abyste zhubli, je nutný nejenom pohyb, ale také vyvážená a zdravá strava. Poradíme vám, jak vařit při hubnutí a vysvětlíme, proč je dobré do jídelníčku začlenit fazole.

    Pro správné hubnutí je nejlepší využít služeb výživových poradců. Vytvoří vám jídelníček přímo na míru podle vašich potřeb a díky konzultacím budete namotivováni. Zdravé hubnutí totiž není pouze o pohybu, i když je jeho podstatnou součástí. Důležitá je také strava a vyvážený jídelníček.

    Co si dát dobrého?

    Největším problémem je, že nevíme, co a jak vařit při hubnutí, abychom dodrželi správné stravování. Je velmi důležité mít opravdový cíl a chuť změnit své stravovací návyky. Vaření by se pro nás mělo stát radostí, která nám pomáhá k vytoužené postavě. Nemusíte se bát, že budete muset jíst stále dokola stejná jídla. Naopak máte spoustu možností.

    Několik inspirativních receptů najdete například na stránce FajnHubnutí.cz, kde si můžete vybírat nejen z hlavních jídel, ale i dezertů. Ano, i ty si můžete při hubnutí dopřát.

    Fazole pro zdraví i linii

    Jednou z doporučovaných potravin jsou fazole jako vhodná strava při hubnutí. Zařadíte-li do jídelníčku jednu porci, kde prim budou hrát právě fazole, dočkáte se zaručených hubnoucích výsledků. Fazole jsou nízkokalorické a stejně jako ostatní luštěniny mají nízký glykemický index a vysoký obsah vlákniny. To znamená, že vás zasytí na opravdu dlouhou dobu.

    Fazole je důležité tepelně zpracovat, protože syrové obsahují nebezpečné látky pro trávicí trakt. Upravené vám však nemohou ublížit, naopak jsou velmi blahodárné. Obsahují mnoho vitamínů a dalších prospěšných látek. Pomáhají při cévních chorobách, regulaci trávení i snižování hladiny cholesterolu.

    Další výhodou je, že z nich můžete připravit salát, polévku či rychlý oběd nebo večeři. A nemusíte se omezovat pouze na slané varianty.

    Vyzkoušejte něco nového a udělejte něco prospěšného pro své zdraví a tělo. Přidejte navíc pohyb a kila se dolu pohrnou.

    Přečtěte si také: