Navštivte také: Coworking33 - Sdílené kanceláře Břevnov
  • Titulní stránka
  • Krása a móda
  • Sex a vztahy
  • Zdraví a relax
  • Děti a rodina
  • Recepty
  • Horoskopy
  • Soutěže
  • Dejte svému podnikání třešničku na dortu

    11.9.2012, Markéta Vocetková

    Každé podnikání si zaslouží reklamu. Zviditelněte i vy své podnikání!

    Jste podnikatelem a máte už za sebou pár zkušeností. Ode dne, kdy vás po škole přestalo bavit být pouhým zaměstnancem, odešli jste z práce a založili si svou vlastní živnost. Začínali jste jako malý podnikatel, pravděpodobně bez zaměstnanců, bez prostor. Možná štěstím, možná vaší pílí jste dosáhli úspěchu. Najednou nejste ve ztrátě, vyděláváte slušné peníze, jen čas vám poněkud chybí. Naleznete tedy zaměstnance, prostory a podnikání se může rozvíjet.

    Dejte o svém podnikání vědět

    S růstem firmy je třeba hledat nové zákazníky a novou klientelu. Jak jinak než pomocí reklamy a propagace v médiích. Na trhu už sice nejste nováček, máte svou image ale na poli šech možných firem se lehce ztrácíte v davu. S tím je třeba něco udělat. Naprostým základem je tvorba webových stránek, které vám skrz vyhledávače přivedou nové zákazníky. Ti obvykle dávají na jejich vzhled, přehlednost a dávají si záležet na výběru firmy, která má korektní prezentaci svých produktů a služeb. Lidé se často orientují i podle loga firmy, tvorba webových stránek by tedy měla obsahovat i správně navržené a tematicky vhodné logo firmy.

    Tvorba loga by neměla být odbyta. Tvorba webu nemusí být nutně nákladnou záležitostí, záleží na vašich požadavcích, na rozsahu vaší firmy a samozřejmě na vašich finančních možnostech. Tvorba stránek zabere zhruba měsíc, záleží na zručnosti developera stránek, na časových možnostech grafika a programátora a podobně. S pořízením stránek také počítejte s pravidelnou roční taxou za pronájem domény. Tyto sumy však nejsou nijak závratné a investice do webu celkově, se vám dozajista rychle vrátí na nově příchozích zakázkách a klientech.

    Nezapomeňte využívat i nejmodernějších sociálních sítí. Facebook či twitter jsou fenoménem dnešní doby a lidé si skrz ně sdělují své názory, reference a zkušenosti. Je dobré mít tedy svůj profil na facebooku, který zároveň propojíte se svojí webovou stránkou.

    Dejte o své firmě vědět a dejte jí propagaci, kterou si právem zaslouží!

    Přečtěte si také: